
دوست دارم بروم کوه، بروم زوی یکی از آن قله های مرتفعش، داد بزنم: من از اینکه «فقط» برای درس و کوفت و زهرمارش من را بخواهید متنفرم حتی بدم هم نمی آید فریاد بکشم: متنفرم، متنفرم، متنفرم... و هی بشنومم: متنفرم، متنفرم، متنفرم... و آنقدر بلند که هی بشنوند: متنفرم! + نوشته شده در xa0دوشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۶ساعتxa015:27xa0 توسطxa0زهرا امامیانxa0...
ادامه مطلب