یک مشت نامه

متن مرتبط با «آینده» در سایت یک مشت نامه نوشته شده است

آینده بینی!

  • نیلوبلاگ

    امشب برای دومین بار سر به مهر را دیدم، نمیدانم چرا، یک دفعه حس کردم به شخصیت صبای فیلم نیاز دارم، با اینکه سی دی اش را داشتم، دانلود کردم، وسط دو تا امتحان تخصصی سه واحدی، دو تا پروژه برنامه نویسی ، نشسته بودم و به صبا فکر میکردم چرا؟ نمیدانم! فیلم خوبی بود؟ نه! کار کارگردانش را دوست داشتم؟ حتی اسمش را هم نشنیده بودم! به فیلنامه اش اعتقاد داشتم؟ به موضوع فیلم؟ به موسیقی اش؟ نه، فقط حس کردم میخواهم یک شکل بیرونی از خودم را ببینم و حس میکردم شبیه من بود، حرف هایش را تایپ میکرد، همیشه سرد بود، گیج...

    ادامه مطلب