یک مشت نامه

متن مرتبط با «بادبادکی» در سایت یک مشت نامه نوشته شده است

من ِ بادبادکی

  • نیلوبلاگ

    - مثل بادبادک های بچگی... + مثل بادبادک های بچگی؟ - از همون ها که بابا یک بار درست کرده بود و ذوق زده بود که یک بار با هم هوایش کنیم، روبان ها صورتی داشت و یک رشته ی بلند زرد، از همان رنگ هایی که دوست داشتم + از همان ها که بابا درست کرده بود؟ - آره، مثل همان ها، رفتم بالای بالا و مثل همانی که بابا درست کرد + همانی که درست کرد؟ با ربان ها صورتی و رشته ی بلند زرد؟ - همان، مثل همان رفتم بالای بالا، آنوقت مثل همان روز گیر کردم به شاخه ی درخت چنار همسایه، هیچ وقت خوب نشدم... + هیچ وقت؟ - هیچ وقت... +...

    ادامه مطلب