یک دوست: من میتونستم یه نقاش بزرگ بشم
من در دلم: من هم عکاسی دوست داشتم
همان دوست: کاش هیچوقت کنکور نبود، من هر روز یه بار میرقصیدم، میتونستم خوب باشم
من در دلم: یه روزایی دلم میخواد کنده بشم برم یه جای دیگه
یک دوست دیگر: چرا باید چهارسال این درسای چرت رو بخونیم؟
دوست اول: برای اینکه دهن مردم رو ببندیم
دوست دوم: کاش میرفتم یه جای دیگه
من در دلم: کاش...