این خواب نمیبرد مَرا، مَرا یار

خرید بک لینک

یک دوست: من میتونستم یه نقاش بزرگ بشم
من در دلم: من هم عکاسی دوست داشتم
همان دوست: کاش هیچوقت کنکور نبود، من هر روز یه بار میرقصیدم، میتونستم خوب باشم
من در دلم: یه روزایی دلم میخواد کنده بشم برم یه جای دیگه
یک دوست دیگر: چرا باید چهارسال این درسای چرت رو بخونیم؟
دوست اول: برای اینکه دهن مردم رو ببندیم
دوست دوم: کاش میرفتم یه جای دیگه
من در دلم: کاش...

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 22:30 توسط زهرا امامیان
یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: این,خواب,نمیبرد,مَرا,مَرا,یار, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:28

صفحه بندی