منتظرم میمانی ... ؟

خرید بک لینک


من بیتابی نمیکنم، فقط ... فقط هر وقت الف پیام میدهد، وقتی اس ام اس هایی که به هم دادیم را میخوانم، عکس هایی که با هم گرفتیم را میبینم، حتی خاطرات مشترکی که با هم داشتیم را مرور میکنم، میدانی؟ خاطراتمان بوی کهنگی میدهند، ما هیچ وقت هیچ خاطره ی مشترک دیگری با هم نساختیم، انگار همه یک تاریخ مصرفی داشته باشند، ما هم داشتیم، من اما خاطره ساختن با تو را دوست داشتم، حتی هنوز هم ... هنوز هم دارم...

پ.ن: سه خط آغازین نامه ی دوم

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۶ساعت 0:2 توسط زهرا امامیان
یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 16:09

صفحه بندی