گُلّـــــــی

خرید بک لینک

آهنگ گلی را از مسیح و آرش پلی می کنم

از پنجره ی اتاق به پیاده رو نگاه می کنم، به دختر چادری همسایه و ماشین پسر همسایه و موتور پر صدای مزخرفش

درس هایم را می خوانم، فیلم هایی که قرار بوده ببینم را مرتب می کنم، کتاب هایی که از فائزه و زینب قرض گرفتم را جمع و جور می کنم

با مریم قرار بیرون میذارم و به دایرکت های هما جواب میدهم، شعر های فروغ را می خوانم، با مامان می خندم و سر به سر بابا می گذارم، به عمه عکس هایی که گرفتم را نشان می دهم و با بچه ی پسر عمو بازی می کنم

می بینی خیلی هم سخت نیست

باز هم سعی می کنم به روی خودم نیاورم...

پ.ن: نمی خواستم از تو جدا شم

تو گلی توی گلخونه بودی

یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 22:07

صفحه بندی