در بین گروه های مختلف قهر کنندگان، آدم هایی که بعد از قهر شماره ی طرف را پاک نمی کنند، توی اینستا آنفالو و بلاک کردن فرد مقابل برایشان مهم نیست و در دیگر شبکه های مجازی نیز دنبال راهی برای از بین بردن اثرات قهر کننده ی مقابل نیستند برایم جذاب ترند، آن ها نشان می دهند قهر کردن و قطع رابطه گروه اول با آن ها، آنقدر پیش پا افتاده و بی اهمیت است که حتی دیدن استوری های تصادفی گروه اول در ترتیب استوری هایشان، هیچ خاطره ای، خوب یا بد، را برایشان تداعی نمی کند.
یک مشت نامه...ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97