بعد از چهار سال درس خواندن در مثلا یکی از دانشگاه های خوب تهران، خدمتتان عرض می کنم اگر هدف شما از رفتن به دانشگاه کار کردن است نه درس خواندن و عضو هیئت علمی شدن، دانشگاه با دانشگاه هیچ فرقی ندارد! اینکه استاد های شما از صنعتی شریف، پلی تکنیک زوریخ و یوتا آمریکا فارغ التحصیل باشند یا از آزاد گینه ماسایو، هیچ اهمیتی ندارد! چون در نهایت شما از هیچ کدام از مطالب درسی آن ها استفاده ای نخواهید کرد!
یک مشت نامه...ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114