اون - کاش خونمون تهران بود...
من و اون - هعی
اون - هی به مامانم میگم پاشین بیاین تهران، من هم شما رو داشته باشم، هم رفیقامو
من - هعی
اون یکیشون - خب آخه بیان تهران چیکار کنن؟
اون - زندگی کنن
اون یکیشون - تهران جای زندگیه؟
اون - الآن ما داریم چی کار می کنیم مگه؟
من - هر کاری به جز زندگی
یک مشت نامه...ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93