درد مشترک

خرید بک لینک

اون - کاش خونمون تهران بود...

من و اون - هعی

اون - هی به مامانم میگم پاشین بیاین تهران، من هم شما رو داشته باشم، هم رفیقامو

من - هعی

اون یکیشون - خب آخه بیان تهران چیکار کنن؟

اون - زندگی کنن

اون یکیشون - تهران جای زندگیه؟

اون - الآن ما داریم چی کار می کنیم مگه؟

من - هر کاری به جز زندگی

یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 20:15

صفحه بندی