برزخ من

خرید بک لینک

- بدترین ویژگی شما چیست؟

+ دوست داشتن بیش از حد آن هایی که زمانی دوستشان داشتم

- داشتید؟

+ بله

- منظورتان چیست؟

+ یعنی وقتی یک نفر را دوست دارم، تا مدت ها، حتی بعد از اینکه طرف قهر می کند و هر گونه راه ارتباطی با من را میبند، باز هم دوستش دارم

- یعنی می روید و هی بهش می گویید که دوستش دارید؟

+ نه!

- پس؟

+ از همان دورها، نامحسوس نگاهش می کنم، عکس هایش را می بینم، دغدغه هایش را می خوانم، برای نگرانی هایش، نگران می شوم و برای غصه هایش، ناراحت می شوم، برای خوشحالی هایش دوق می کنم و دعا می کنم اما نمی توانم جلو بروم

- چه احمقانه، از این برزخی که می سازید خسته نمی شوید؟

+ دیووانه می شوم

یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 21:57

صفحه بندی