- بدترین ویژگی شما چیست؟
+ دوست داشتن بیش از حد آن هایی که زمانی دوستشان داشتم
- داشتید؟
+ بله
- منظورتان چیست؟
+ یعنی وقتی یک نفر را دوست دارم، تا مدت ها، حتی بعد از اینکه طرف قهر می کند و هر گونه راه ارتباطی با من را میبند، باز هم دوستش دارم
- یعنی می روید و هی بهش می گویید که دوستش دارید؟
+ نه!
- پس؟
+ از همان دورها، نامحسوس نگاهش می کنم، عکس هایش را می بینم، دغدغه هایش را می خوانم، برای نگرانی هایش، نگران می شوم و برای غصه هایش، ناراحت می شوم، برای خوشحالی هایش دوق می کنم و دعا می کنم اما نمی توانم جلو بروم
- چه احمقانه، از این برزخی که می سازید خسته نمی شوید؟
+ دیووانه می شوم
یک مشت نامه...ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95