خواب!!

خرید بک لینک
+ خواب دیدم...

- میدونم...

+ بد بود،وقتی بیدار شدم نفس نفس میزدم یا شایدم نمیزدم!نمیدونم،میترسیدم...

- الآنم میترسی؟

+ الآن فقط خدا رو شکر میکنم که تو گذشته نبوده...و نیست...و

- و؟

+ امیدوارم که تو آینده هم نیاشه...

- نیست...حالا خیلی ترسیدی؟

+ تا حالا خواب ترسناک دیدی؟

- کم...

+ تا حالا از «خودت» تو خواب ترسیدی؟

- ...

+ از حرفایی که تو خواب زدی؟

- ...

پ.ن: من...

وقتی از خواب بلند شده بودم،عرق کرده بودم و مثل دیووانه ها با خودم حرف میزدم...

یک مشت نامه...

ما را در سایت یک مشت نامه دنبال می‌کنید

برچسب: خواب تلخ,خواب به انگلیسی,خواب مار,خواب رفتن دست,خواب زده ها,خواب نوزاد,خواب دیدن,خواب سگ,خواب و بیدار,خواب های طلایی, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 7:33

صفحه بندی